Sulje valikko

Etusivu

Panokoulu.fi Oletko etsimässä uusia vinkkejä piristääksesi omaa seksielämääsi? Eikä parisuhteessa ole enään seksiä? Me panokoulu.fi palvelussa haluamme auttaa sinua löytämään oman kumppanisi uudelleen ja parantamaan omaa seksielämääsi. Valitse alta kumpaa sukupuolta haluat

Panokoulu.fi

Oletko etsimässä uusia vinkkejä piristääksesi omaa seksielämääsi? Eikä parisuhteessa ole enään seksiä? Me panokoulu.fi palvelussa haluamme auttaa sinua löytämään oman kumppanisi uudelleen ja parantamaan omaa seksielämääsi. Valitse alta kumpaa sukupuolta haluat miellyttää.

Miehet

Haluatko oppia käsittelemään miehiä ja saada miehet koukuttumaan sinusta? Klikkaa tästä tai ylläolevasta kuvasta niin pääset lukemaan vinkkimme miehille.

Naiset

Haluatko oppia käsittelemään naisia ja saada naiset koukuttumaan sinusta? Klikkaa tästä tai ylläolevasta kuvasta niin pääset lukemaan vinkkimme naisille.

Tutustu myös

Kirjoitamme tässä alla muutamia tapoja millä saada parisuhteeseen uutta potkua ja miten löydät kumppanisi uudelleen kun liekki on hiipunut. Haluamme auttaa myös miehiä kestämään pidempään ja naisia saavuttamaan orgasmin.

MIES – OPI KESTÄMÄÄN

Ennen aikainen laukeaminen on monen miehen ongelma, tässä vinkit miten opit kestämään kauemmin, katso myös miten kumppanisi voi auttaa sinua kestämään pidempään.

ESILEIKKI

Ennen seksiä olisi hyvä harjoittaa esileikkiä, kerromme sinulle niin miehen kuin naisen erogeeniset alueet eli pisteet kehossa mistä saat toisen syttymään lemmenleikkiin.

NAINEN – SAAVUTA ORGASMI

Useamman naisen ongelma on orgasmittomuus eli yksinkertaisesti kaikki naiset eivät saavuta orgasmia, lue artikkeli ja aloita orgasmin harjoitteleminen jo tänään!